
Mēs esam Apple autorizēts servisa centrs.
Mēs esam Apple autorizēts servisa centrs.
Mūsu tehniķi ir apmācīti Apple un izmanto tikai oriģinālās detaļas.
Tu vari droši uzticēties mums un mūsu darbam!
Tava Apple ierīce atkal darbosies nevainojami.
C&C tehniķi katram remontam izmanto Apple apstiprinātu diagnostiku un instrumentus.
Visi mūsu remontdarbi ir sertificēti un garantēti no Apple puses.
Ierīce nedarbojas kā Jūs vēlētos?
Ierīce nedarbojas kā Jūs vēlētos?
Ierīce nedarbojas kā Jūs vēlētos?
Ierīce nedarbojas kā Jūs vēlētos?
Rezervē tiešsaistē remonta laiku
Izvēlies sev tuvāko veikalu! Piesaki tikšanos ar speciālistu kādā no mūsu servisa centriem.
Rezervē tiešsaistē remonta laiku
Izvēlies sev tuvāko veikalu! Piesaki tikšanos ar speciālistu kādā no mūsu servisa centriem.
Rezervē tiešsaistē remonta laiku
Izvēlies sev tuvāko veikalu! Piesaki tikšanos ar speciālistu kādā no mūsu servisa centriem.
Rezervē tiešsaistē remonta laiku
Izvēlies sev tuvāko veikalu! Piesaki tikšanos ar speciālistu kādā no mūsu servisa centriem.
Rezervē tiešsaistē remonta laiku
Izvēlies sev tuvāko veikalu! Piesaki tikšanos ar speciālistu kādā no mūsu servisa centriem.
Pārbaudi remonta statusu
Ievadi remonta numuru un ierīces sērijas numuru, lai pārbaudītu, kāds ir remonta statuss.
Pārbaudi remonta statusu
Ievadi remonta numuru un ierīces sērijas numuru, lai pārbaudītu, kāds ir remonta statuss.
Pārbaudi remonta statusu
Ievadi remonta numuru un ierīces sērijas numuru, lai pārbaudītu, kāds ir remonta statuss.
Pārbaudi remonta statusu
Ievadi remonta numuru un ierīces sērijas numuru, lai pārbaudītu, kāds ir remonta statuss.
Pārbaudi remonta statusu
Ievadi remonta numuru un ierīces sērijas numuru, lai pārbaudītu, kāds ir remonta statuss.
Noskaidro remonta izmaksas
Uzzini remonta izmaksas savai Apple ierīcei
Pārbaudīt remonta izmaksas
Pārbaudīt remonta izmaksas
Pārbaudīt remonta izmaksas
Pārbaudīt remonta izmaksas
Saņem maiņas ierīci
Atnesot savu ierīci uz remontu kādā no mūsu Apple autorizētajiem servisa centriem, tu saņemsi aizvietošanas ierīci.
Nosūti ierīci remontam
Nevari atnest ierīci uz C&C veikalu? Nekādu problēmu — tu vari to mums nosūtīt remontam.
Kontakti
Zvani uz bezmaksas tālruni
+371 2 9808281, vai raksti mums čatā vai sazinies ar mums pa e-pastu serviss.lv@cec.com
Servisa noteikumi
Lai nodrošinātu ātru un kvalitatīvu apkalpošanu, lūdzam iepazīties ar mūsu servisa noteikumiem. Tajos atradīsiet informāciju par ierīču pieņemšanu, remontdarbu veikšanas termiņiem, garantijas nosacījumiem, datu drošību un piegādes kārtību.
Atrodi sev tuvāko servisa centru
Atrodi sev tuvāko servisa centru
Atrodi sev tuvāko servisa centru
Atrodi sev tuvāko servisa centru
Biežāk uzdotie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi
Ko man darīt?
Registrati con il codice EDUCATION. In fase di pagamento ti verrà chiesto di indicare i dati della tua scuola e di allegare il tuo documento d'identità.
Kādus produktus varu iegādāties C&C veikalā?
Online o nei nostri negozi puoi acquistare iPad con il 3% di sconto, iPad mini con il 2% di sconto e Mac con il 6% di sconto.
Ja es pērku tiešsaistē, vai piegāde maksā kaut ko? Cik ilgā laikā tas notiek?
La spedizione è gratuita! Se il prodotto è disponibile la consegna verrà effettuata in 48/72 ore.
Quanto vale la mia iscrizione?
La tua iscrizione vale 1 anno dal momento della conferma.
Kas man jādara, pirms veicu nogādāšanu bojāto ierīci Apple servisa centrā?
Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).
Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Mac pamācība un iOS pamācība.
Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.
Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?
Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt).
Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.
Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?
Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.
Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.
Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?
Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.
Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.
Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?
iDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.
Kas man jādara, pirms veicu nogādāšanu bojāto ierīci Apple servisa centrā?
Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).
Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Mac pamācība un iOS pamācība.
Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.
Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?
Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt).
Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.
Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?
Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.
Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.
Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?
Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.
Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.
Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?
iDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.
Kas man jādara, pirms veicu nogādāšanu bojāto ierīci Apple servisa centrā?
Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).
Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Mac pamācība un iOS pamācība.
Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.
Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?
Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt).
Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.
Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?
Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.
Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.
Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?
Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.
Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.
Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?
iDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.
Kas man jādara, pirms veicu nogādāšanu bojāto ierīci Apple servisa centrā?
Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).
Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Mac pamācība un iOS pamācība.
Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.
Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?
Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt).
Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.
Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?
Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.
Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.
Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?
Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.
Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.
Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?
iDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.
Kas man jādara, pirms veicu nogādāšanu bojāto ierīci Apple servisa centrā?
Sagatavojiet savu Apple ID paroli un izslēdziet “Find My iPhone” vai “Find My Mac” funkciju. Funkcija “Find My iPhone” ir pieejama visās iPhone un iPad ierīcēs. Funkcija “Find My Mac” ir pieejama visos Mac datoros ar iebūvētu T2 drošības mikroshēmu – iMac Pro, Mac Pro (2019), Mac mini (2018), Macbook Air (2018. gada modeļi un vēlāk), Macbook Pro (2018. gada modeļi un vēlāk).
Izveidojiet savas ierīces datu rezerves kopiju - Mac pamācība un iOS pamācība.
Paņemiet līdzi pirkuma dokumentus, ja tas ir iespējams.
Uz kādiem darbības traucējumiem/bojājumiem attiecas garantija?
Ja ierīcei ir derīga garantija, tad tā attiecas uz visiem ierīces darbības traucējumiem (piemēram: dators neieslēdzas, tālruņa lukturītis nedarbojas utt).
Garantija neattiecas uz bojājumiem vai darbības traucējumiem, ko izraisījusi neuzmanīga lietotāja rīcība (piemēram, bojājumi ierīces krišanas dēļ, šķidruma bojājumi utt.).Garantiju iespējams pagarināt līdz 4 gadiem, izmantojot iDeal Warranty pakalpojumu. Iegādājoties jaunu ierīci, iespējams iegādāties arī iDealCare apdrošināšanu uz diviem vai četriem gadiem – tā sedz arī lietotāju izraisītus bojājumus, zādzības utt.
Kas ir ierīces nomaiņa un pie kādiem nosacījumiem tā tiek veikta?
Ierīce tiek nomainīta, ja kādu no tās daļām nevar nomainīt vai ierīce ir tik bojāta, ka tās labošana nav iespējama. Pēdējā gadījumā ierīce tiek nomainīta pilnībā.
Uz aizstāto ierīci, ierīces daļu vai salaboto Apple ierīci attieksies atlikušās oriģinālās Apple ierīces garantija vai 90 dienu garantija no nomaiņas vai remonta datuma, atkarībā no tā, kurš garantijas periods ir ilgāks.
Es iegādājos savu Apple ierīci ārvalstīs. Vai ražotāja garantija darbosies arī Latvijā?
Kopumā mēs varam nodrošināt garantijas remontu visai ierīcei, taču atsevišķus reģionos pirktas ierīces mēs apkalpot nevaram.
Sazinieties ar servisu, lai noskaidrotu garantijas iespējas.
Ja esmu iegādājies iDealCare apdrošināšanu savai ierīcei, vai bojājuma / zādzības gadījumā es varu vērsties pie Apple izplatītājiem ārvalstīs?
iDealCare apdrošināšanas gadījumus var pieteikt tikai Latvijas iDeal veikalos.
Copyright ©
2025
Visas tiesības aizsargātas.
C&C EE OU Latvijas filiāle
Elizabetes iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010
LV40103177024
Klientu apkalpošana
Privātuma politika
Klientu apkalpošana
Privātuma politika
Klientu apkalpošana
Privātuma politika
Copyright ©
2025
Visas tiesības aizsargātas.
C&C EE OU Latvijas filiāle
Elizabetes iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010
LV40103177024
Lasciaci un feedback